Lili Carabina

I am as green chili... Spiced, but full of flavor. I am the aggressive and invading perfume that comes from night jessamine in the cold dawns. I am as the bad weed that insists on rebirth as often as its life is taken. I am the eyes of the cat in the darkness. I am the breath of the dragon... I am the mouth that bites and kisses. I am the hand that caresses and slaps. I am what I am and nothing else...

My Photo
Name:
Location: Brasília, DF, Brazil

Sou como o chili verde... Picante, mas saboroso. Sou o perfume agressivo e invasor que vem das damas da noite em madrugadas frias. Sou como a erva daninha que insiste em renascer tantas quantas forem as vezes que lhe tirem a vida. Sou os olhos do gato em meio a escuridão. Sou o sopro do dragão... Sou a boca que morde e beija. Sou a mão que afaga e esbofeteia. Sou o que sou e mais nada...

Monday, April 04, 2005

Pétalas de rosas


Ontem derramei uma caixa

de pétalas vermelhas sobre meu leito

E assim a vida se encaixa

Troco os lençóis onde me deito

Mas o perfume de outrora

Marcante e de intenso rubro

Teima em não ir embora

Sufoca-me quando me cubro

Madrugada fria

Gélida de afago

Leva de mim a alegria

Transforma meu peito em lago

Volta alegria minha

Que a vida não é brinquedo

Essa sina mesquinha

É do que mais tenho medo

Devolve ao meu coração

Desejoso de um menino

O gozo desta canção

Que me regala o destino


5 Comments:

Anonymous Aryane said...

Uau, que lindo!!!Amei a foto também!Mil beijos lindona, se cuide muito!

2:15 PM  
Blogger Elisa Franci said...

Obrigada, ciganinha do meu coração. Sei que você entende bem o que siginifica. Se cuida também! Beijoca!

5:25 PM  
Blogger lucyharolds2347 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

1:46 PM  
Blogger mikeflynn6681156828 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

12:21 AM  
Blogger markmiller3083702829 said...

Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

"BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

Get everything within 2 weeks.
100% verifiable, this is a real deal

Act now you owe it to your future.

(413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

10:42 AM  

Post a Comment

<< Home